pondělí 19. listopadu 2012

Intermezzo


Po dlouhé odmlce, za niž si připisuji minusové body, jsem se konečně dostal k dalšímu příspěvku. Můj blog se ocital ve webovém vakuu, jen tak visel bez života. Avšak v komiksové sféře tomu bylo právě naopak. Udála se komiksová událost roku – Komiksfest, na kterém jsem bohužel kvůli pracovnímu vytížení chyběl, což mne bude ještě dlouho (minimálně do dalšího ročníku) mrzet. Na návštěvu tam přijelo spousta zajímavých tvůrců... Mezi nimi byl i Thomas Ott, mistr ponurých, maniodepresivních, bezeslovných, vyškrábaných příběhů. Jako kompenzace za prošvihnutý Komiksfest mi bylo naděleno The Number 73304... Tak se mu v další recenzi podívám pod obálku.
Pro mě jednoznačně největší letošní událostí bylo vydání Nového světa od Shauna Tana. Kniha mě naprosto odvála a těžko bych šetřil samými superlativy na adresu jak tvůrce, tak i nakladatele. Recenze se již chystá, zatím přispěji pár fotkami.  







Sice ještě novoroční večer nenastal, přesto jsem si dal předsevzetí. Spočívá v tom, že se budu více blogu věnovat. Osobně jsem sám zvědav, zda jej dodrží. Pokud i vy – zůstaňte naladěni.

Žádné komentáře:

Okomentovat